Heart2Heart

Serving the cardiophile community since 2016.

You are not logged in.

There is a small ad here.
We'd love you forever if you would donate or whitelist our site/disable your adblocker.

Welcome to Heart2Heart!

Heart2Heart is a gathering place for people who love the sound of the human heartbeat. Find out more about us.


Choose your filtering options

Source filters

13 hours ago

Ebooks nowadays. Braille books take up a lot of space, I think The Shining was six volumes.

Not sure if the offer still stands but if so my username is AnxiousWhiteWolf

I just realized we didn't link the form - LOL. MY BAD!

https://forms.gle/CWF5pRbZ5JvnvGbm8

Questions? DM me or Cold!

I love the different stages of sleep he goes through its so beautiful. At about 3 mins he begins to slow but vary a bit. At 7 mins, he's beginning to beat slower and stay at that rate only to drop even more at around 15 mins, when you finally fell asleep. At around 22 mins in, he's beating steady and so deliberately. This is the most beautiful and intimate sound. Ty so much again

7 days ago

Hey Heart2H!

So you saw that in another post I asked about the male heartbeat market, and as it was to no surprise, there isn’t one.  So myself, Overlord Demonheart and Lubdafuqdub have deciding to create our own content!

We are looking for actors who are interesting in making content for cardiophiles by cardiopihles.  We have a form to fill out here.  Interested and also interested in being paid a bit of money?

Something to note: We are really just starting out, so we don’t have much to work with at the start.  So we will be adding more and more content as time goes by.

Sorry, guests aren't allowed to view files. If you want to participate on Heart2Heart please register for an account.

19 days ago

Requires a lot of chest compression


Dont ask questions you dont wanna know the answers to.


340475751f94396b2126960cf908ddf93f86b359.png

firestarangel19:

lupinology:

ari27iswriting:

pamcake21:

dailypoisonprimarina:

invisible7198:

anony-phangirl:

waxney:

yuejo:

danlop1970:

plushy16:

rainbow-blossom247:

anglerfish123:

eddsworld-agent-au:

roryranaway:

askthemisfitsgt:

ask-trans-feliciano:

ask-a-prussian-exorcist:

the-nightmare-gamer:

the-nightmare-gamer:

honey-dripped:

percybluecookieheaven:

the-emerald-empire:

memebone:

sunflower-flow:

goddessxxo:

girlinsky:

booksftreality:

something-spectacular:

I will always reblog things like this, it won’t ruin your blog or the look of it, and this could potentially save a life.

PLEASE reblog this.

I have reblogged this about three times now and I will never not reblog it

i actually heard of this happening in atlanta not that long ago. that shit is terrifying as hell.

idc if it may ruin my blog look or whatever, if it means word gets out about these bastards then imma reblog x1000

reposting on my friends account

holy shit, that’s absolutely horrifying… definitely gonna reblog this shit, this could fucking save people’s lives.

Maybe this will be useful to some of my followers! 

Everyone should see this, it’s really important

I reblog every time

If you don’t reblog this you’re auto required to leave

I fucking told you, auto

dUDE

hOLY FUCKING SHIT THIS IS HORRIFYING PLEASE REBLOG

oh god oh god oh god

PLEASE REBLOG

I’M NOT EVEN JOKING

WTF

Stay alert ladies!

be warned

REBLOG!!!!!!!!!

HOLY SHIT! GUYS REBLOG THE FUCK OUTTA THIS!!!

I’m used to not rebloging anything ………..BUT HECK YEAH I’M REBLOGING THIS!!!!!!!

This is horrifying! Everyone please be careful!

!!!!!!!

STOP SCROLLING

PLEASE REBLOG

STOP SCROLLING

PLEASE REBLOG

HOLY CRAP!!! ALRIGHT ATTENTION TO THIS!! PLEASE REBLOG THIS!!! - THIS SHOULD ALSO BE A WARNING THEM GUYS!!! PLEASE!!!

Reblog

I have seriously heard about this on the news and I want all of you to be safe

Holy shit

I will never not reblog this. Stay safe, people.

stay safe my dudes

WTF!?

20 days ago

Sorry, guests aren't allowed to view files. If you want to participate on Heart2Heart please register for an account.

20 days ago

Hello!

I am Seluf, an old heart-loving man from Hungary. Unfortunately, I never learned English, so it’s hard to write, but I don’t understand speech at all. I apologize for my bad English.

I found some very nice files here. Thanks! I, too, would be happy to share my heart, and I would be happy to take others.

Thanks for all!

25 days ago

Handsome physique..woof!

29 days ago

Wow ur heart is Pounding like crazy :heart: :heart:

Chel@Heart2Heart uploaded a new file: Hot Car.mp3
30 days ago

Sorry, guests aren't allowed to view files. If you want to participate on Heart2Heart please register for an account.

Sorry, guests aren't allowed to view files. If you want to participate on Heart2Heart please register for an account.

a-silver-and-blue-rhythm:

Did some editing on the audio so it sounds like my heart is outside of my body in an echoey room.

You walk in the room but no lights turn on. As you walk further from the door you hear a noise grow louder. You walk toward it curiously.

*Pum-pum pum-pum* … it’s a heartbeat…

Louder as you walk, your own heart rate increasing as you become anxious and fearful, yet still intrigued.

*Pum-pum pum-pum pum-pum* you hear the heartbeat around the corner.

As you approach the corner your heart beats in your rib cage like the ticking of a time bomb and just as you round the corner, rather than your heart exploding in fear, you see it…

A perfectly beating heart, on a pedestal, and behind it the most beautiful, transcendent person stands waiting for you.

They say “take it, a gift from me to you.”

Board footer

Powered by FluxBB

[ Generated in 0.231 seconds, 14 queries executed - Memory usage: 1.87 MiB (Peak: 1.91 MiB) ]

Amazing popover content! ×

I could have sworn I left something here.